6 maanden Azie - Reisverslagen van Floor Loonstra - WaarBenJij.nu 6 maanden Azie - Reisverslagen van Floor Loonstra - WaarBenJij.nu

6 maanden Azie

- Te beginnen met 6 weken in mijn eigen appartement in Shanghai, waar ik Chinese lessen zal volgen bij een school genaamd Mandarin House.
- Vervolgens vertrek ik naar Bhaktapur, Nepal, om 4 weken vrijwilligerswerk te doen bij een schooltje (in een gastgezin), gevolgd door een trekking van 2 weken naar Mount everest base camp.
- Dan sluit ik mij aan bij een vierweeks programma in het zuiden van India: Mysore. De laatste week spendeer ik aan het strand in Goa.
- Vanuit Goa vlieg ik naar Thailand, waar ik een week deel uit maak van het vrijwilligersteam in het elephant nature park. Daarna rest mij een week trekken door Noord-Thailand.
- Dan ga ik naar mijn laatste land van bestemming: Vietnam. Hier ga ik 4 weken vrijwilligerswerk doen op verschillende projecten in Can Tho, om vervolgens in 2 weken van zuid naar noord te trekken.

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2011

In Vietnam voor de goede zaak

14 Mei 2011

Save the elephant!

22 April 2011

Chaos, cricket en heilige koeien

24 Maart 2011

Because it's there

09 Maart 2011

What's Obama?
Floor

Actief sinds 11 Dec. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 43295

Voorgaande reizen:

29 December 2010 - 21 Juni 2011

6 maanden Azie

Landen bezocht: