Laatste voorbereidingen... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Floor Loonstra - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Floor Loonstra - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen...

Door: FloorLoonstra

Blijf op de hoogte en volg Floor

14 December 2010 | Nederland, Hilversum

Lieve vrienden, vriendinnen en familieleden,

Na 4 maanden ijsjes scheppen, schoonmaken en overhoren in het huiswerkhuis is het bijna zo ver: over 15 dagen vertrek ik voor 6 maanden naar Azie. Onder het kopje 'reis' kun je zien dat ik achtereenvolgens in China (Shanghai), Nepal (Bhaktapur), India (Mysore en Goa), Thailand (o.a. Chiang Mai) en Vietnam (o.a. Can Tho) zal verblijven. Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en bevindingen en hoop ik omgekeerd af en toe wat van jullie te horen!

Veel liefs,

Floor

  • 14 December 2010 - 11:09

    T.C. Tsui:

    Beste Floor,

    Ik wens je heel veel (leer)plezier in Azië!

    T.C. Tsui

  • 14 December 2010 - 11:16

    Bobn:

    Onder het kopje 'rijst' kan men zien wat je achtereenvolgens zal eten. Please blijf in Hilversum Floor! Xx

  • 14 December 2010 - 11:17

    Anoniempje:

    Question
    How long...?

    I REPEAT

  • 14 December 2010 - 11:31

    Bart Mol:

    Hey Floor,
    Ik wens jou een hele goede reis en veel plezier en steek er wat van op. Ik zie er naar uit je verslagen te lezen. Eerst nog even fijne kerstdagen met de familie en dan gaan.
    Succes en liefs xx.
    Bart

  • 14 December 2010 - 12:15

    Wim:

    Leuk!!! Zo kunnen we het ook mooi meebeleven. Heb je nog wat nodig? Laat me t weten!

  • 14 December 2010 - 12:29

    Mevrouw Klein:

    Lieve Floor,

    Ik zal nog wat sauerkraut opsturen zodat je in iedergeval niet teveel bami hoeft te eten. Want dat is niet zo verstandig he. Veel plezier, ik zie je in Nepal! xx

  • 14 December 2010 - 12:32

    Dobbertje Dobber:

    Hee Floor,

    Ik wilde even zeggen dat je niet moet dobberen in de zeeen van de Chinesen want ze hebben geen toiletten.

    Dobs

  • 14 December 2010 - 12:37

    Emma Klop:

    Hoi. Bereid je de komende maanden voor op berichtjes van crazy people Tjong. Ik heb je blog ook doorgestuurd naar Woyevaar en Freddingsboei. Een combinatie van die dingen kan altijd van pas komen als je vast zit in de koeienpoep van India. Love you.

  • 16 December 2010 - 11:12

    Fred Label:

    Lul even zonder grappen, ik denk dat jij je niet realiseert hoe erg ik je ga missen. I want you to have all the fun but I prefer to see you share it with me...
    Ik hou van juh, kussie van Lotte

  • 20 December 2010 - 11:16

    Cedric 't Hart:

    Hee Harkie!
    Het is al bijna zover, je komt naar Shanghaiii! Neem wat shoarmarollen mee als je wilt. Goed voorbereiden he, het is niet zomaar een reis die je maakt. Samen oud en nieuw vieren, harde shit papi, alleen geen Boris die kerstbomen omgooit

  • 22 December 2010 - 22:29

    Birgitte:

    Lieve Floor, natuurlijk wens ik je een prachtige reis toe. Zo stoer, alleen op pad en helemaal zelf verdiend door te werken, dat verdient respect! Ook ik zal je missen. Verheug me nu al op je foto's en de reisverhalen. Dikke kus, Birgitte

  • 03 Januari 2011 - 16:18

    Henk-Jan:

    Lieve Floor,

    Gelukkig nieuwjaar !
    Ik hoop dat je allemaal gaat beleven wat je er van verwacht en nog veel meer.
    Ook jouw site houd ik in de gaten; heel veel plezier :-)

    Groeten, Henk-Jan

  • 04 Januari 2011 - 16:38

    Cas Van Bree:

    Hee Floor,
    We missen je wel al hier op het huiswerkhuis. maar je hebt wel een goeie vervanger achter gelaten, Lotte. Maar ze is toch niet helemaal onze Florentientje.
    Tot over 167 dagen!!!

    Xx
    Cas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor

Actief sinds 11 Dec. 2010
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 43311

Voorgaande reizen:

29 December 2010 - 21 Juni 2011

6 maanden Azie

Landen bezocht: